مجله اینترنتی تفریحی ایران:موبایل.کامپیوتر.سرگرمی

بزرگترین مرکزسرگرمی وتفریح ایران

مجله اینترنتی تفریحی ایران:موبایل.کامپیوتر.سرگرمی

بزرگترین مرکزسرگرمی وتفریح ایران

نوحه

حضرت رقیه علیهاالسلام

حاج منصور ارضی سال 86
شام غمهای من غمزده را آخر نیست Play Download
من دختری دردانه ام ویران نشین عشقم Play Download

حاج محمد طاهری سال86
الهی بمیرم برای تو نازنین من دلبر بابا Play Download
تازه مهمانم ماه تابانم Play Download
داغ من امشب تازه تر شد Play Download

حاج محمود کریمی


عمه جان این سر منور را Play Download

حاج حسن خلج


چشمای من منتظره بابام بیاد Play Download
من الذی ایتمنی Play Download

حاج احمد نیکبختیان سال 86
آمدی میهمانم از غمت نیمه جانم Play Download

حاج ابوالفضل بختیاری سال 86
در خرابه روشنی شبم مهتابه Play Download
در کنج ویرانه اسپند و قرآن Play Download
روی خاک غم قصه ترا می نویسم Play Download
می چکد خون سرم روی پای دخترم Play Download

حاج حسین سازور سال 86
خوش آمدی ای دار و ندار من Play Download

حاج سید مهدی میرداماد سال 86
آرام و بی نشانه خوش آمدی پدر جان Play Download
آمدی ای ماه من Play Download
روح و روانم بابا Play Download
حاج سید مجید بنی فاطمه سال 86
خون می چکد از این چشم و ابرو Play Download
نیمه شب مثل ابر بهار می بارم Play Download

حاج مهدی مختاری سال 86

امشب در این کنج خرابه میهمانیست Play Download
ای همه انتظار من آرامش قلب زار من Play Download
کنج خرابه دخترکی رو خاک و سنگا می خوابه Play Download

کربلایی روح اله بهمنی سال 86
بابا حسین جان Play Download

کربلایی حسین سیب سرخی سال 86
ابتا ای ابتا Play Download
ای پدر جان ببین خرابه شد منزلم Play Download
بابا تو حلالم کن Play Download
عزیز شاه عالمینم Play Download

حاج مهدی سلحشور سال 86
به مقدم خود ببر مرا پدر جان Play Download
در نبود تو هر زمان مرگم پیش رویم بود Play Download
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد