مجله اینترنتی تفریحی ایران:موبایل.کامپیوتر.سرگرمی

بزرگترین مرکزسرگرمی وتفریح ایران

مجله اینترنتی تفریحی ایران:موبایل.کامپیوتر.سرگرمی

بزرگترین مرکزسرگرمی وتفریح ایران

اس ام اس های جدید

اس ام اس های جدید
لازمه خوشبختی جذب کردن چیزهای تازه نیست بلکه حذف کردن افکار کهنه است.

عشق مثل یک ساعت شنی می ماند همزمان که قلب راپر میکند مغز را خالی میکند...

یه روز از یک گربه چینی میپرسن اسمت چیه میگه میونگ!

یه روز ستاره آرزوها از آسمون اومد و بهم گفت : یه آرزو کن!من تو رو ازش خواستم.اون هم گفت محاله !گفتم چرا؟گفت :آخه تو کار جنس بنجول نیستم...

صبح ها نمیتونم صبحونه بخورم چون دوستت دارم.ظهرها نمیتونم ناهار بخورم چون دوستت دارم.شبها نمیتونم شام بخورم چون دوستت دارم.شبها نمیتونم بخوابم....چون گرسنمه !!

آدما در دو حالت همدیگرو ترک میکنن : 1- احساس کنند کسی دوسشون نداره 2- احساس کنند یکی خیلی دوسشون داره...

تولد و مرگ اجتناب ناپذیرندفاصله این دورا زندگی کنیم ...

اگر دیدی جوانی بردرختی تکیه کرده بزن تو سرش چون جوان باید روی بای خودش واسته !!!

امیدوارم با هر دونه برفی که می باره یه غصه از دلت پاک شه. آرزو می کنم غم های دلت برن زیر برف زمستون و دلت همیشه سفید و بدون غم بمونه...

ما همیشه کسانی را که به فکرما هستن رو به گریه می اندازیم ، گریه می کنیم برای کسانی که به فکرما نیستن و به فکر کسانی هستیم که هیچوقت برامون گریه نمی کنن...


اگه یه خودکار داشتی که فقط اندازه ی نوشتن یک جمله جوهر داشت باهاش چی مینوشتی؟؟؟
 خدایا دوست دارم...

دو تا دختر داشتند با هم صبحت می کردند. دختر اولی: تو چرا اینقدر به نامزدت علاقه نشون میدی؟ دختر دومی: می‌دونی، آخه اون پولداره، ... مهربونه، ... پولداره، ... جوونه، ... پولداره، ... قد بلنده، ... پولداره!

غضنفر رنگ می زنه ثبت احوال، می گه ببخشید اونجا ثبت احواله؟ می گن بله... می گه من امروز حالم خوبه، لطفا ثبتش کنید!!!!

آقایون وقتی میخوان کاری رو انجام بدن : اول خوب فکر میکنند.
 بعد به حرف دلشون گوش میکنن ، بعد به خدا توکل میکنن و ...در آخر کاری رو انجام میدن که زنشون میگه !!

قطرات بارون ممکنه کوچیک دیده بشن اما یه گل تشنه منتظر باریدنشه یه  اس ام اس ممکنه ساده به نظر برسه اما قلب فرستندش خیلی به یادته...

به ستاره ها نگاه کن به چشمک زدنشون بخند اما بهشون دل نبند چون چشمک هاشون از روی عادته...

میدونی تو مثل چی هستی ؟ مثل یک تصادف وحشتناک که کشته و مُرده زیاد داری !!!

 به غضنفر می گن بچه کجائی ؟ میگه : بچه تهرون . . . می گن : کجای تهرون . . . می گه : کیلومتر 700 ، جاده تهران - اردبیل !!!


میدونی قشنگی زندگی به چیه ؟؟ اینه که تو بی خبر باشی یکی به خاطر تو با خدا راز و نیاز

 می کنه ...


اگر خداوند یک آرزوی انسان را برآورده میکرد من بیگمان دوباره دیدن تو را آرزو میکردم

 و تو نیز هرگز ندیدن من را . . . آنگاه نمیدانم براستی خداوند کدامیک را میپذیرفت . . . ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد